Zákaznický servis +420 466 040 888 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Hledat

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Jak snadno nakupovat online

Jak snadno nakupovat online

1. Výběr zboží

Jednoduše si vyberte zboží na našich stránkách a vložte ho do košíku, kde máte následně možnost zboží objednat až k vám domů.

 

2. Objednání

Vybrat si produkt za příznivou cenu je tak snadné. Chcete-li být o novinkách informováni jako první, zaregistrujte svůj e-mail k odběru novinek z e-shopu a nic vám již neunikne. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku spotřebitele v případě zjevné tiskové chyby týkající se ceny, popisu nebo obrázku výrobku v katalogu výrobků prodávajícího, a to v jakékoliv fázi vyřízení objednávky.

 

3. Platba

Nabízíme více možností platby. Můžete si tak vybrat způsob, který Vám nejvíce vyhovuje:

Dobírka - tomto případě bude k ceně připočítané tzv. dobírkovné 39 Kč.
Platba online převodem (zabezpečuje platební brána GoPay).
Platba online platební kartou (zabezpečuje platební brána GoPay).

Aktuální ceny plateb jsou dostupné v košíku.

 

4. Dodání zboží

Balíček je připraven k expedici obvykle do 2 dnů. Pokud si přejete zaslat balíček na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky. Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty. Náklady na poštovné a balné jsou ve výši 89,- Kč při využití služby Česká pošta -"do ruky" a dopravce GLS 109 Kč. Nabízíme také možnost vyzvednutí zásilky na některém výdejním místě Zásilkovna.cz. Náklady za využití této služby činí 85 Kč.  V případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících, jsou tyto náklady účtovány pouze jednou.

5. Reklamace

Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem.
V reklamačním listu (zadní strana dodacího listu), prosím, uveďte přesný popis závady nebo důvodu vrácení zboží a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží.

Postup při reklamaci zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: Vyprodej-slevy, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
  • Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
  • V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.
  • Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.

Spotřebitel je oprávněn v případě sporu řešit tento spor prostřednictvím mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, prostřednictvím České obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, +420 296 366 360. Internetová adresa subjektu zajišťujícího smírné řešení sporů je http://www.coi.cz .

6. Záruka vrácení peněz

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dní od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. (Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.) Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případě, že ve lhůtě 14 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Postup při vrácení zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Vracené zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: Vyprodej-slevy, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.