ZPĚT Hlavní strana
Vrácení / výměna zboží

Vrácení / výměna zboží

Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem.
V reklamačním listu (zadní strana dodacího listu), prosím, uveďte přesný popis závady nebo důvodu vrácení zboží a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží.

Postup při reklamaci zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: Vyprodej-slevy, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
  • Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
  • V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.
  • Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dní od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případě, že ve lhůtě 14 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Přihlášení
Registrovat
Zapomenuté heslo
Zapomenuté heslo