Jsme tu pro Vás: +420 467 467 467 | Po - Pá 7:00 - 20:00 | So 8:00 - 16:00
Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem.
V reklamačním listu (zadní strana dodacího listu), prosím, uveďte přesný popis závady nebo důvodu vrácení zboží a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží.
Postup při reklamaci zboží:
Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dní od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případě, že ve lhůtě 14 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.